Inbound Marketing

Tylko trafne odwiedziny

Budujemy skuteczny ruch na Twoją stronę i wspieramy sprzedaż

Podobnie jak większość ludzi nie lubimy być zasypywani stertą spamu w skrzynce mailowej. Wierzymy, że najskuteczniejszym sposobem pozyskiwania klientów jest Inbound Marketing, który bazuje na interakcji z klientem.

Nawiąż relację z użytkownikami w kreatywny sposób, dając im bogate treści, interesujące wpisy blogerskie i bezpłatne porady. W efekcie nie tylko zbudujesz świadomość swojej marki, ale zyskasz klientów, którzy sami do Ciebie przyjdą, przy okazji przyprowadzając znajomych.

Jak wygląda proces realizacji takiego marketingu?

  • zainteresowanie klienta poprzez dostarczenie darmowej, bogatej treści
  • nawiązanie relacji – otrzymanie adresu e-mail lub innych danych kontaktowych w zamian za bezpłatne treści
  • doprowadzenie do sprzedaży i utrzymanie stałych relacji z klientem

Dlaczego warto wybrać inbound marketing?

Odpowiadasz zanim klient zdąży zapytać

Nowoczesny marketing opiera się więc na dostarczeniu klientowi wartościowych
informacji i rozwianiu jego wątpliwości,
zanim jeszcze zdąży zadać pytanie. W tym
celu z powodzeniem prowadzone są blogi eksperckie, kąciki porad na stronach
największych producentów, a nawet całe portale, na których z trudem
można znaleźć oczywiste powiązanie z marką.

 

Dajesz treść w zamian zyskujesz klienta

Szum informacyjny jest jednym z wielu powodów, dla których coraz trudniej
jest przekonać do zakupu, korzystając z reklam prasowych czy telewizyjnych.
Inbound marketing prowadzony w formie blogów, kącików eksperckich
czy poradników online
, dostarcza potencjalnym klientom wiedzy
o produktach i usługach w nieagresywny sposób. Świadomy użytkownik rozumie,
dlaczego oferowany produkt lub usługa są mu potrzebne i sam szuka Twojej oferty!

 

Twoja marka nie jest anonimowa

Inbound marketing w pierwszej kolejności pozyskuje zaangażowanie
użytkownika oraz jego sympatię dla marki. W odróżnieniu od klasycznie
pojmowanego marketingu, który zakłada przekonywanie klienta do zalet
produktu czy usługi, inbound marketing sprawia, że użytkownik przychodzi
do nas już z pozytywnym przeświadczeniem o marce.

Interakcja z użytkownikami

Stosowanie takich kanałów jak social media czy fora tematyczne sprawia,
że klienci mają możliwość uczestnictwa w budowaniu wizerunku Twojej marki.
Polecanie sobie wzajemnie Twoich usług czy dzielenie się linkami do ciekawych
artykułów z Twojego bloga jest rekomendacją, która może przynieść Ci wzrost sprzedaży.

 

Długotrwałe relacje z klientem

Jednym z elementów inbound marketingu jest utrzymywanie pozytywnych
relacji z klientem na długo po dokonanym zakupie. Obejmuje on korzystanie z
systemów CRM oraz regularne informowanie o wszelkich akcjach promocyjnych
i nowościach. W efekcie budujesz bazę stałych klientów, którzy nie tylko wracają,
ale również polecają Cię swoim partnerom biznesowym czy znajomym.

Skorzystaj z zaufania do Google

Obecność w top 10 wyników wyszukiwania Google jest nieocenionym czynnikiem
budującym sprzedaż. Zarówno klienci kupujący online, jak i korzystający ze sklepów
stacjonarnych, dokonują analizy ofert sprzedaży za pomocą Google. Znalezienie się
więc na pierwszej stronie jest pierwszym krokiem, aby dotrzeć do klienta.

 

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: