Pozycjonowanie szerokie

pozycjonowanie szerokie

Jeden partner odpowiedzialny za Twój wizerunek w sieci

Pozycjonowanie traktujemy jak inwestycję – w efekcie naszych działań strona internetowa klienta nie tylko pojawia się w top 10 Google, ale również generuje odwiedziny zakończone konwersją. Aby uzyskać taki efekt, nie wystarczy szybko zbudować pozycję strony w wyszukiwarce na kilka popularnych fraz. Pozycjonowanie szerokie bazuje na dziesiątkach powiązanych ze sobą słów kluczowych, często doprecyzowanych i rozbudowanych. Dlaczego ten model sprawdza się najlepiej?

SEO a cel biznesowy

Pozycjonowanie oparte na kilku pojedynczych frazach? Widoczność w top 10 Google w krótkim czasie? Brzmi dobrze, ale w rzeczywistości może okazać się pułapką. Szybkie efekty to zwykle wynik praktyk, które nie są akceptowane przez Google, narażają na kary oraz mniejszą widoczność w sieci. Z tego względu, zanim przedsiębiorca zdecyduje się współpracować z wybraną agencją SEO, dobrze, aby upewnił się co zgodności celów obu stron.

Pozycjonowanie na długi ogon polega z reguły na nieustannej rozbudowie bazy fraz, które są poddawane pozycjonowaniu. Pozwala to dotrzeć do różnych grup klientów, różniących się ze względu na świadomość marki i oferty firmy ogłaszającej się w sieci. Skuteczne pozycjonowanie jest procesem, który wymaga czasu. Warto także podkreślić, że ciągłe poszerzanie zasobu fraz, na które strona jest pozycjonowana, zawiera się w abonamencie dla pozycjonowania na długi ogon. Pozwala to uniknąć dodatkowych opłat wynikających ze zmian w strategii kampanii.

 

Model rozliczeń pozycjonowania szerokiego

Wybór pozycjonowania szerokiego to również określony model rozliczeń. Biorąc pod uwagę cel i wysoką efektywność pozycjonowania, nie rozliczamy się na pozyskane pozycje czy też za liczbę pozycjonowanych fraz. Zamiast tego oferujemy płatność za kompleksową usługę, która nie kończy się na pozycjach w Google i obejmuje m.in. takie usługi jak: rozbudowa treści strony, inbound marketing, optymalizacja konwersji i inne działania, które skupione są na budowie kanału sprzedaży i pozyskiwaniu klienta online.

 

Pozwala to zwiększyć zyski z kampanii prowadzonych w ramach tego samego budżetu

 

Rozliczanie za pozycje

Rozliczanie z widoczni

DBAŁOŚĆ O ZYSK

 

KLIENTA


+ OPTYMALIZACJA

 

KONWERSJI

Brak
Agencja nie kieruje się zyskiem Klienta, a jedynie własnymi korzyściami, które może osiągnąć w wyniku wprowadzenia fraz na płatne pozycje, które zostały określone na wstępie.

Agencji nie przywiązuje uwagi do tego, czy przekłada się to na wzrost liczby zapytań i na konwersje (sprzedaż), czy też na wzrost ilości wejść z pozycjonowania.

 

Najważniejsza
Budujemy wysokie pozycje i ruch na stronie, a jednocześnie kładziemy duży nacisk na to, by skutecznie wspierać sprzedaż.

Zwiększamy zyski z prowadzonych kampanii reklamowych poprzez koncentrowanie się na optymalizacji konwersji na założone cele (np. zapytania ofertowe). Pozwala to zwiększyć zyski z kampanii prowadzonych w ramach tego samego budżetu.

Sukces strony to dla nas wypadkowa wielu elementów, które realizujemy w oparciu o jeden budżet. Można tu wymienić:

a) pozycjonowanie szerokie
b) optymalizacja konwersji na założone cele (np. zapytania)
c) zwiększenie użyteczności strony
d) content marketing

e) inbound marketing na forach internetowych
e) analityka internetowa 

LICZBA


POZYCJONOWANYCH

 

FRAZ

Ściśle określona
Niezmienna przez cały okres trwania umowy. Zwiększa to ryzyko wyboru niewłaściwych fraz, które generują koszty i nie przynoszą zysków (np. konwersji w postaci otrzymanych zapytań ofertowych).

Stale rosnąca
Określona na starcie, a następnie regularnie poszerzana o nowe pozycje, które bazują na Twoich sugestiach i frazach umieszczanych w Google przez użytkowników zainteresowanych kupnem Twojego produktu/usługi.

POMOC W

 

OPTYMALNYM

 

DOBORZE FRAZ 

Jednorazowa
Jednorazowy dobór fraz przed rozpoczęciem realizacji umowy.

Cykliczna
Cykliczny dobór optymalnych fraz, zapewniających stały wzrost konwersji (np. zapytań) oraz ruchu na stronie.

DODATKOWA OPŁATA


ZA NOWE FRAZY

Tak
Każda dodatkowa fraza generuje kolejną opłatę.

Nie
Lista fraz oraz ich priorytety mogą być swobodnie poszerzane podczas trwania umowy.

KOSZT POZYSKANIA


KLIENTA

 

(KONWERSJI)

Stały w czasie
Agencja koncentruje się wyłącznie na ograniczonej liście słów kluczowych, co uniemożliwia stałe zwiększanie liczby konwersji i ilości odwiedzin na stronie.

Malejący w czasie
Dzięki temu, że strona jest:
a) zoptymalizowana pod kątem użyteczności i optymalizacji konwersji

b) widoczna w wynikach Google na coraz większą liczbę fraz
zwiększa się ilość wejść z pozycjonowania.
Efekt
: rosnąca liczba konwersji.

SPRZECZNOŚĆ

 

INTERESU


AGENCJI Z TWOIM

 

INTERESEM

Tak
Agencja pozwoli Tobie wybrać dowolne frazy, zasugeruje własne (często mało konkurencyjne), a następnie: 

a) aby szybko osiągnąć efekt i mieć przychód skupi się na pozycjonowaniu wyłącznie najłatwiejszych fraz, często zasugerowanych Klientowi i mało konkurencyjnych 

b) w przypadku zbyt wysokich kosztów związanych z osiągnięciem efektów na trudniejsze frazy, agencja zaprzestanie ich pozycjonowania, dlatego prawdopodobnie Twoja strona nigdy się na te frazy nie pojawi w wynikach.

Nie
Zależy nam przede wszystkim na efektach widocznych w postaci wzrostu ilości zapytań i sprzedaży ze strony. Z tego względu robimy wszystko aby:


 a) zwiększać ilość konwersji (np. zapytań)

 

 b) zapewnić najwyższą widoczność w Google na jak największą liczbę (frazy główne i ich dopełnienia)

 

 c) zwiększać ruch organiczny (z pozycjonowania).

RYZYKO NAŁOŻENIA

 
FILTRA PRZEZ

 

GOOGLE


Wysokie

Bardzo często agencja w celu osiągnięcia jak najszybszego efektu dodaje za pomocą programów automatów masowo dużą liczbę linków na konkretne frazy, albo pozycjonuje agresywnie niezgodnie z wytycznymi Google (Black Hat SEO)

Niskie

Działamy z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, respektując wszystkie zalecenia Google. Za każdą czynność składającą się na proces pozycjonowania odpowiada u nas Człowiek. Dzięki temu Google postrzega je jako bardziej naturalne (White Hat SEO)

CZAS

 
TRWANIA UMOWY

Określony (zwykle długi na wiele miesięcy)

Nieokreślony

OKRES


WYPOWIEDZENIA

Długi lub jego brak

1 m-c

ZAGROŻENIE


STRAT

Tak
Jesteś związany z agencją na wiele miesięcy. 

Jeśli agencji nie uda się osiągnąć efektu nic nie zarobi, ale to Ty przez cały ten czas ponosisz straty – utraconych potencjalnych klientów i sprzedaż.

Nie
Jesteśmy przekonani o skuteczności naszych działań, dlatego nie wymagamy umów długoterminowych.
Nasi Klienci są z nami, dlatego że chcą - nie dlatego że muszą.

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: