Proces pozycjonowania

proces Pozycjonowania krok po kroku

Pozycjonowanie - jak to robimy

Pozycjonowanie strony to proces, a nie działanie jednorazowe. Praca nad wyświetlaniem się witryny w top 10 wyników wyszukiwania, to nie tylko etap optymalizacji strony, ale także stała kontrola ruchu i zachowania użytkowników oraz wzbogacanie treści strony w zoptymalizowane teksty. Istotna jest również reakcja na zmieniające się, coraz bardziej restrykcyjne algorytmy Google. Na czym polega pozycjonowanie stron krok po kroku? Zobacz jak my to robimy.

 

1. Prace SEO poprzedza zapoznanie się z dotychczasowymi statystykami strony, w tym także z ewentualnymi błędami. Może zdarzyć się, że niska liczba odwiedzin strony jest spowodowana nałożeniem kary przez Google. Kompleksowy audyt obejmuje:

  • poprawność i użyteczność strony internetowej
  • ruch przychodzący na stronę internetową
  • widoczność strony w wynikach wyszukiwania

 

2. Przygotowanie indywidualnej strategii działań w oparciu o audyt i analizę strony. Jeśli do tej pory koncentrowałeś się na tworzeniu treści, otrzymasz od nas jedynie wskazówki, jak zrobić to jeszcze efektywniej. Nie zawsze konieczna jest praca od zera, niekiedy wystarczy wdrożyć kilka znaczących zmian, które ulepszą dotychczasową rozbudowę strony i dokonać prawidłowej optymalizacji.

 

3. Profilowanie lingwistyczne selekcja fraz, które najlepiej opisują Twoją ofertę i pozwalają wyprzedzić konkurencję. Podczas doboru fraz bierzemy pod uwagę nie tylko stosowane przez Twoją firmą profesjonalne nazewnictwo, ale również sposób, w jaki nazywają dany produkt lub usługę Twoi klienci.

 

4. Analiza profilu linków przychodzących może być pierwszym krokiem do zdiagnozowania problemów Twojej strony. Szkodliwe procedery, taki jak wykupywanie linków, korzystanie z płatnych zapleczy, powinny zostać zastąpione budową naturalnych linków pochodzących tylko z wartościowych miejsc. Praca nad linkami to:

  • eliminacja szkodliwych i bezużytecznych linków
  • budowa naturalnego ruchu przychodzącego

 

5. SEO copywriting, czyli kreacja wartościowej treści, zoptymalizowanej na cele pozyskania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania to istotny element pracy pozycjonerów. Ulepszane z roku na rok algorytmy Google coraz bardziej restrykcyjnie sprawdzają treści stron. Teraz liczy się treść, która nie tylko zawiera odpowiednio i z umiarem wykorzystane frazy, ale również stanowi ciekawe źródło informacji dla internautów, którzy pozostają na stronie dłużej.

 

6. Analiza pozycji i jakości strony. Celem Google jest eliminacja z wyników wyszukiwania stron o niskiej jakości, sztucznie pozycjonowanych, dlatego regularnie publikuje algorytmy, które to sprawdzają. Przy tym, codziennie pojawia się nowa konkurencja. Aby utrzymać wypracowaną pozycję strony, trzeba więc podejść do swojej witryny elastycznie i na bieżąco dokonywać niezbędnych ulepszeń. Podstawą więc jest regularna kontrola jakości:

  • comiesięczne analizy ruchu oraz jego efektywności
  • regularna optymalizacja strony w zależności od aktywności konkurencji
  • prowadzenie działań z uwzględnieniem zmian w algorytmach Google
  • elastyczne dostosowywanie strategii działań do zmieniających się trendów
Gdy wiesz już, na czym polega pozycjonowanie, możesz świadomie korzystać z tej wszechstronnej usługi. Warto zapoznać się z podstawowymi informacjami o pozycjnonowaniu, aby mieć świadomość, czego można oczekiwać po działaniach agencji, a także zaplanować pracę swojego zespołu. Pozycjonowanie może wymagać wsparcia z Twojej strony, daltego warto się na to przygotować. 

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: