Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania

lokalne wyniki wyszukiwania

Lokalne wyniki wyszukiwania powodują wyświetlanie się stron należących do firm z Twojej okolicy, często od razu w formie oznaczenia w Google Maps z danymi teleadresowymi. Aby uzyskać lokalne wyniki wyszukiwania nie ma konieczności podawania nazwy miasta, ponieważ Google samo wykrywa położenie użytkownika i podpowiada mu podobnie zlokalizowane firmy.

Wiele stron pojawia się w lokalnych wynikach wyszukiwania bez podejmowania dodatkowych działań, jedynie w efekcie prawidłowo przeprowadzonych działań SEO oraz budowy wizerunku w sieci z pomocą profesjonalnych agencji. W obliczu rosnącego zainteresowaniapozycjonowanie lokalnym warto jednak zabezpieczyć pozycję swojej strony i zadbać o jej optymalizację z myślą o lokalnych wynikach wyszukiwania. W tym celu konieczne jest prawidłowe zoptymalizowanie treści strony oraz metadanych, a także intensywna promocja firmy w katalogach branżowych, na portalach tematycznych i społecznościowych oraz wszędzie tam, gdzie możemy opublikować dane firmy.

 

lokalne seo

Google podpowiada strony zgodne z naszą aktualną lokalizacją,
bez konieczności podawania w wyszukiwarce nazwy miasta - taki efekt pozwala osiągnąć lokalne SEO.

jak umocnić firmę lokalnie?

SEO LOCAL – DANE TO PODSTAWA

Zarówno firmy, które już znajdują się w lokalnych wynikach wyszukiwania, jak i te, które dopiero pracują nad swoją pozycją, powinny bezwzględnie zadbać o poprawność i aktualność udostępnianych danych firmy. Mówi się o zgodności NAP-W (ang. Name, Address, Phone - Website), czyli jednolicie podawanych we wszystkich katalogach i na profilach społecznościowych danych, takich jak nazwa, adres, telefon oraz adres www firmy. Powtarzające się wszędzie takie same dane podnoszą wiarygodność firmy i zwiększają szanse na pojawienie się w wynikach lokalnych.

 

UNIKAJ NIEZGODNOŚCI

Negatywnie wpływającym na pozycjonowanie regionalne czynnikiem są niepoprawne lub nieaktualne dane, a w szczególności zduplikowane profile z różniącymi się między sobą danymi. Decydując się na dodawanie danych firmowych do katalogów branżowych, lokalnych czy tematycznych, warto więc prowadzić bazę loginów, haseł i miejsc, do których się dodaliśmy, aby w razie potrzeby móc do nich powrócić i zaktualizować lub poprawić dane. Zanim dokonamy wpisu również powinniśmy sprawdzić, czy nasza firma nie figuruje już w danym katalogu.

 

WPIS DO KATALOGU ZE SZCZEGÓŁAMI

Dokonywanie wpisów do katalogów z myślą o budowie pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania, powinno odbywać się z dużą starannością i dbałością o szczegóły. Poleca się wypełniać wszystkie możliwe pola w formularzu rejestracyjnym, a nie tylko te obowiązkowe. Przydatne są również zdjęcia oraz opinie dodawane przez użytkowników. Aby nie stracić kontroli nad wpisami, przygotuj sobie bazę opisów i danych swojej firmy, z których będziesz korzystać.

 

PILNUJ KONKURENCJI

Obserwuj jakie działania podejmuje Twoja konkurencja i spróbuj jej dorównać. Nie lekceważ płatnych katalogów, szczególnie jeśli konkurencja już się do nich zapisała. Dopracuj swoje profile i wpisy. Postaraj się pozyskać jak najwięcej pochlebnych recenzji, które wyróżnią Cię na tle pozostałych firm z branży.

 

DLACZEGO POZYCJONOWANIE LOKALNE? 

Twoja oferta wyświetli się w wynikach wyszukiwania użytkownikom znajdującym się w Twojej okolicy. Jeśli prowadzisz biznes stacjonarnie,pozyskasz dzięki temu klientów. Lokalny wynik wyszukiwania stanie się Twoją reklamą, dlatego jego skuteczność zależy od maksymalnie szczegółowych danych, m.in. godzin otwarcia czy zakresu cen. Dzięki temu użytkownik skorzysta z oferty bez konieczności wchodzenia na Twoją stronę www. Lokalne wyniki wyszukiwania skracają więc drogę do dokonania konwersji, która niejednokrotnie ma finał offline – w restauracji, pubie, hotelu, warsztacie samochodowym czy u fryzjera.

JAK TO ROBIMY:

  • optymalizujemy stronę docelową 
  • rozbudowujemy stronę w odpowiednie treści 
  • dbamy o spójny wizerunek w katalogach i na portalach społecznościowych 
  • dodajemy firmę do Google Maps i optymalizujemy profil Moja Firma


Dlaczego warto 

  • mapy google są obecnie jednym z podstawowych źródeł informacji o firmach i usługach w danym regionie. 
  • mapy google wyświetlają się w czołówce wyników wyszukiwania. 

 

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: