Pozycjonowanie stron www

Jak najwyżej na jak najwięcej fraz

nie ograniczamy się do wybranych fraz budujemy popularność całego serwisu

Wiemy, że chcesz podbić Google, dlatego proponujemy Ci kompleksowe działania - pozycjonowanie szerokie, content marketing i wnikliwą analitykę internetową.

Pozycjonowanie stron internetowych zgodne z naszymi metodami zaczyna się już od naszego pierwszego spotkania, bo tylko w ten sposób możemy połączyć nasze umiejętności z wiedzą o potrzebach Twoich klientów. Budujemy wartość Twojej strony nie tylko dla wyszukiwarki, ale przede wszystkim dla użytkowników.

Pozycjonowanie stron www to nie wyścig z Google. Działamy tylko zgodnie z regulaminem. Zamiast ryzykownych sztuczek, dostarczamy usługę, która obejmuje:

  • optymalizacja strony internetowej (on-page SEO)
  • budowę profilu linków przychodzących (link building) 
  • tematyczną architekturę treści 
  • content marketing - świetnie zoptymalizowane i wartościowe treści na stronę
  • regularne raportowanie, wnioski i ulepszanie kampanii w odpowiedzi na bieżące potrzeby

działania w ramach pozycjonowania:

Kampania SEO obejmuje szereg uzupełniających się działań, które są niezbędne do osiągnięcia widoczności strony w Google. Nasza usługa jest kompleksowa i zapewnia realizację każdego kroku niezbędnego w procesie pozycjonowania strony od optymalizacji, poprzez analitykę, aż po regularną rozbudowę treści:


optymalizacja strony internetowej (on-page seo)

W ramach tego kroku wprowadzamy niezbędne zmiany w budowie strony – planujemy zależności pomiędzy poszczególnymi podstronami serwisu, przypisujemy podstronom zoptymalizowane nazwy, w razie potrzeby optymalizujemy także adresy URL. To ściśle techniczna i strategiczna praca, która daje nam podstawy do przeprowadzenia dalszych działań w zakresie pozycjonowania. Na tym etapie sprawdzamy także, czy strona jest przyjazna dla użytkowników i czy sprzyja generowaniu zapytań i zakupów.

Budowa profilu linków przychodzących (link building)

Jednym z ważniejszych czynników budujących pozycję strony jest jakość i liczba linków z innych stron internetowych. Jednocześnie budowa profilu linków przychodzących, przeprowadzona w nieprawidłowy sposób, może być powodem zniknięcia strony z wyników wyszukiwania na wiele miesięcy, a nawet na zawsze. Stosowane przez nas metody: promocja strony w katalogach branżowych, ogłoszeniowych i na serwisach tematycznych, to skuteczny i bezpieczny sposób na pozyskanie wartościowych linków przychodzących.

Tematyczna architektura treści 

Pozycjonowanie na wybrane frazy to już przeszłość. Obecnie uwaga specjalistów SEO powinna być zwrócona w kierunku budowania spójnej tematyki całego serwisu. Profilowanie lingwistyczne, analiza słów kluczowych i dobór fraz, na które chcemy pozycjonować stronę, traktujemy jako kanwę, na której odpowiednio planujemy rozbudowę treści. Tematyczna architektura treści pozwala nam ustrukturyzować poszczególne podstrony serwisu, aby tworzyły spójną i wartościową całość.

Content marketing - świetnie zoptymalizowane i wartościowe treści na stronę

Nie ma wątpliwości, że podstawowym elementem skutecznego pozycjonowania i optymalizacji jest content marketing. Ocena stron przez Google nie ogranicza się tylko do technicznych aspektów i metadanych (title, nagłówków i url). Oceniania jest także wartość strony dla użytkownika, unikatowa i bogata treść, która odróżni stronę od tysięcy podobnych serwisów. Przy tym teksty tworzone z myślą o pozycjonowaniu powinny współgrać z tematyczną architekturą strony i słowami kluczowymi, opisującymi trafnie ofertę.

Regularne raportowanie, wnioski i ulepszanie kampanii w odpowiedzi na bieżące potrzeby

Tak jak Google nieustannie rozwija swoje usługi, tak zmienia się branża SEO i marketing w wyszukiwarkach. Naszym zadaniem jest śledzić te zmiany i odpowiednio reagować, dostosowując strategię SEO do bieżących trendów. Cyklicznie badamy możliwości i sprawdzamy, jak jeszcze można poprawić pozycjonowanie strony.  Zaletą pozycjonowania są mierzalne efekty – nie tylko odwiedziny, ale także rosnąca liczba zapytań i zakupów. Od początku współpracy z klientem, dbamy o regularne raportowanie efektywności naszych działań.

 

Dlaczego pozycjonowanie szerokie?

setki fraz w czołówce google

Sprawimy, że Twoja strona będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania
nie na kilka wybranych, ale na setki skutecznych fraz powiązanych z Twoją ofertą.

 

stale rosnąca lista pozycjonowanych fraz

Cyklicznie, z tygodnia na tydzień rozbudowujemy listę pozycjonowanych
fraz w oparciu o analizę Twojej oferty i branży oraz analizę konkurencji.

 

WZROST ODWIEDZIN I LICZBY KONWERSJI

Nasze działania z zakresu pozycjonowania organicznego spowodują nie tylko wzrost ruchu na Twojej stronie,  ale przede wszystkim  zapewnią wzrost konwersji na cel  (np. pozyskiwanych zapytań  ofertowych).

ROZBUDOWA TREŚCI SERWISU - CONTENT MARKETING

Bogata i zoptymalizowana treść strony to obecnie jeden z głównych czynników rankingowych Google. Nasi profesjonalni Copywriterzy pomogą w jej rozbudowie.

 

WYSOKIE BEZPIECZEŃSTWO "W OCZACH" GOOGLE

Nasze działania są w 100% naturalne.  Każdą czynność wykonuje u nas Człowiek co sprawia, że są one traktowane dla Google jako  bardziej naturalne.

BEZ DŁUGOTERMINOWYCH UMÓW

Jesteśmy przekonani o skuteczności naszych działań, dlatego nie wymagamy umów długoterminowych. Nasi Klienci są z nami, dlatego że chcą - nie, dlatego że muszą.

 

Typy USŁUG W RAMACH POZYCJONOWANIA:

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: