Zagraniczne kampanie Adwords

Czy TWOJA FIRMA JEST GOTOWA NA EKSPORT?

aDWORDS ZA GRANICĘ

Pierwszy krok do sprzedaży eksportowej

Reklamy w Google Adwords to nie tylko świetne narzędzie pozyskujące sprzedaż, ale również niedrogi sposób na przeprowadzenie szybkiego badania rynku. Usługa działa w większości krajów świata, więc automatycznie stanowi pierwszy krok do uruchomienia sprzedaży eksportowej. Dzięki wsparciu agencji – kampania zagraniczna nie wymaga zatrudniania tłumaczy, wyszukiwania zagranicznych cenników reklam ani ryzykowania dużych budżetów.

 

Za granicą płacę w Euro?

Adwords pozwala przeprowadzić kampanie na rynkach zagranicznych z uwzględnieniem budżetu w wybranej walucie. W zależności od potrzeb możemy rozliczać się w złotówkach lub wybrać każdą dowolną walutę.

Podobnie jest ze strefą czasową – nie musimy działać na polskiej strefie, szczególnie, jeśli planujemy ustawić harmonogram wyświetlania reklam. Dla kampanii prowadzonych na przykład w Australii lub USA wygodniej wtedy wybrać lokalną strefę czasową, aby bez konieczności przeliczania czasu, ustawiać wyświetlanie reklam w określonych godzinach.

 

Jak moje reklamy trafią za ocean?

Wybór kraju lub regionu docelowego w Adwords jest rozbudowaną i elastyczną funkcją. Duży wybór możliwości pozwala na kierowanie reklam na: wybrane Państwo, wybrany region, wybrane miasto, w dużych miastach – nawet na dzielnicę. Dodatkowo zasięg reklam ograniczony może być język użytkownika. Dopasowywany jest on do języka jego przeglądarki. Warto wtedy wybrać zarówno lokalny język, jak i język angielski – z myślą o osobach, korzystających z Google.com.

Przeprowadzenie kampanii eksportowej we współpracy z agencjami marketingu internetowego, nie wymaga dodatkowych nakładów pracy. Agencje zwykle same troszczą się o tłumaczenie reklam, fraz i monitorowanie kampanii. Główną różnicą między kampanią polską a zagraniczną mogą być stawki za kliknięcie. Są państwa, w których za wszystko zapłacimy więcej, a więc w efekcie droższe jest również Adwords. Takim krajem jest na przykład Wielka Brytania, operująca drogim dla Polaków funtem.

 

Eksport dla nieśmiałych

Adwords to nieocenione narzędzie do badania rynku zagranicznego. Zanim firma zainwestuje w budowę sieci dystrybutorów, przewóz towaru za granicę czy wynajęcie lokalu usługowego, może sprawdzić potencjał swojej oferty za pomocą reklam Adwords. W ten sposób bez ryzyka rozpoznaje zainteresowanie użytkowników produktami i usługami.

 

Jako agencja prowadziliśmy kampanie reklamowe dla naszych klientów kierowane m.in. na

 

  • Rosję
  • Niemcy
  • Egipt
  • Wielką Brytanię
  • Francję
  • Norwegię
  • Białoruś
  • Ukrainę
  • Kazachstan
  • Litwę
  • Słowację
  • Czechy
  • Węgry
  • Szwajcarię
  • Chorwację
  • Austrię

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: