Wynik jakości - optymalizacja

wynik jakości kampanii adwords - optymalizacja

POPRAWIĆ JAKOŚĆ

Wynik jakości Google AdWords, jest parametrem określającym jakość słów kluczowych w kampanii. Jest on skuteczną miarą sukcesu firmy. Określa się go w sakli od 1 do 10. Wynik jakości Google AdWords bezpośrednio wpływa na cenę kliknięcia w reklamę linków sponsorowanych. Im wyższa jest jego wartość, tym większe jest prawdopodobieństwo uzyskania niższej ceny za kliknięcie. Wskaźnik jakości kampanii to wynik analizy wielu czynników, wśród których najważniejsze to:

  • współczynnik klikalności CTR,
  • trafność tekstów reklam
  • oraz jakość strony docelowej.

Wynik jakości rzutuje też na ranking reklamy, decydując tym samym o miejscu jej wyświetlania. Wyższy wynik jakości to lepsze pozycje i niższe stawki.

JAKOŚĆ KAMPANII

Kampania Google AdWords może generować pożądane wyniki jakości, o ile zostaną użyte trafne frazy, takie które pasują zarówno do tekstów reklam, jak i do treści strony docelowej. Niemniej, idealna baza słów kluczowych oraz chwytliwe teksty reklam nie są jedynym czynnikiem. Ważna jest także historia kampanii. Nasza agencja SEM zaplanuje kampanię Twojej firmy tak, aby otrzymała najlepsze noty, eliminując jednocześnie frazy czy reklamy, które mogą przyczynić się do osłabienia wyników kampanii.

JAKOŚĆ STRONY

Google przyznaje wysokie wyniki jakości także w sytuacji, gdy docelowa strona pasuje do zapytań. Ważne jest, aby treść strony prezentowała na tyle wysoką wartość, żeby klient z łatwością odnalazł ofertę promowaną w reklamach Google. Jeśli nie masz pomysłu na to, w jaki sposób poprawić wyniki dla swojej strony, zachęcamy do skorzystania ze wsparcia naszych Specjalistów ds Content Marketingu, którzy wiedzą jak poprawić wynik jakości Google Adwords. 

 

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: