Dlaczego wybrać agencję

CZY POTRZEBNA MI AGENCJA?

DLACZEGO DO PROWADZENIA KAMPANII ADWORDS WARTO ZATRUDNIĆ AGENCJĘ

Kampania Adwords to znacznie więcej niż reklama, słowa kluczowe i kontrola stawek. Zaawansowane ustawienia, testowanie,  i regularna optymalizacja wyniku jakości kampanii to jedyny sposób, aby w pełni wykorzystać potencjał kampanii. Samodzielne prowadzenie działań w Adwords nie zawsze przynosi oszczędność. Kiedy warto zdecydować się na outsourcing kampanii Adwords i zatrudnienie agencji?

dlaczego warto wybrać agencję?

Czy potrafisz to, co agencja?

Podstawowe informacje na temat prowadzenia kampanii bez trudu można znaleźć w Internecie. W praktyce jednak liczy się doświadczenie, umiejętność wyciągania wniosków z osiąganych rezultatów i zdolność przewidywania skutków wprowadzanych zmian. Wiele ustawień znacznie usprawniających przebieg kampanii, nie pokrywa się z sugestiami Google. Jednak o tym wiedzą tylko eksperci, którzy od lat prowadzą kampanie Adwords.

 

Czas Twojego pracownika to pieniądz

Czas potrzebny na konfigurację kampanii, a następnie na codzienną pracę nad jej skutecznością może niekiedy pochłonąć większość etatu Twojego pracownika. Warto przeanalizować, czy jakość takiej kampanii rzeczywiście jest na tyle wysoka, by angażować cenny czas handlowca lub innego eksperta. Doświadczeni specjaliści z agencji zapewnią optymalną konfigurację kampanii, bez konieczności angażowania czasu Twojego zespołu.

Wsparcie specjalistów

Powierzenie kampanii Adwords specjalistom z agencji, gwarantuje dostęp do wsparcia i rzetelnej wiedzy z zakresu promocji online. Eksperci SEM znają najnowsze trendy i orientują się w nowościach dotyczących Adwords. Oddając kampanie w ręce agencji, wciąż masz na nie wpływ – w przypadku zmian w ofercie, okresowych promocji i nowości produktowych, wystarczy skontaktować się z opiekunem z agencji, aby dostosować reklamy do bieżących potrzeb.

Strategia i cele

Prowadzenie kampanii Adwords nie może być przypadkowe i schematyczne. Walka o skuteczność reklam to także wyścig z konkurencją oraz wysokimi wymaganiami Google. Niekiedy osiąganie dobrych rezultatów opiera się na sprawnym dostosowywaniu ustawień kampanii, innym razem konieczna będzie optymalizacja strony docelowej. Agencja przewiduje wszelkie trudności i szybko potrafi dostosować strategię kampanii do panujących warunków.

Obalamy najczęstsze mity związane z outsourcingiem kampanii Adwords:

mit: 

Agencja obciąży mnie marżą

fakt:

cena, jaką płacisz za ekspercką wiedzę agencji oraz jej doświadczenie. Czy zlecanie kampanii Adwords swojemu pracownikowi, który nigdy nie odbył zaawansowanego szkolenia w tym zakresie to faktycznie dobra inwestycja? Koszty kampanii, które nie przyniosły rezultatu mogą być większym obciążeniem dla Twojej firmy niż opłaty dla agencji.

MIT: 

Tracę kontrolę nad wydatkami

FAKT:

Agencja, która prowadzi Twoją kampanię ma obowiązek informować Cię o wydatkach. Dowiesz się nie tylko, ile budżetu jest wykorzystywane tygodniowo, ale również na jakie cele. W każdej chwili możesz zdecydować o przesunięciu ciężaru wydatków na wybrane reklamy, jeśli stwierdzisz takie zapotrzebowanie.

MIT: 

Reklamy nie będą spójne z wypracowaną komunikacją

FAKT:

Zanim kampania zostanie uruchomiona z pewnością otrzymasz zasób wybranych słów kluczowych oraz treści reklam do akceptacji. To ważny element współpracy, ponieważ tylko Ty jesteś w stanie ocenić przydatność fraz dla Twojego biznesu, szczególnie jeśli jest to wąska i mało znana branża. Treści reklam zwykle budowane są w oparciu o komunikaty zawarte na Twojej witrynie.

widoczni oficjalnym partnerem google

 

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: