Google Adwords

kampanie adwords 

kompleksowe działania z rozliczeniem za kliknięcie

Reklamy Google Adwords dają nieskończone możliwości, dzięki temu możemy zaoferować Ci kampanię, która najlepiej pasuje do Twojego biznesu.

Pośród dostępnych form reklam Adwords znajdziesz: reklamy w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, remarketing, reklamy wideo, Google Shopping i wiele innych form reklam, które pozwolą Ci dotrzeć do klientów. Przy tym płatność pobierana jest tylko wtedy, gdy reklama wygeneruje kliknięcia.

 

Co oferujemy w ramach kampanii reklamowej PPC:

  • niezbędną optymalizację strony docelowej
  • plan i konfigurację kampanii
  • ocenę skuteczności i bieżące raportowanie
  • optymalizację kosztów

Kampanie reklamowe w sieci Google Adwords wymagają wiedzy i doświadczenia. Powierzając nam swoje reklamy, decydujesz się na obsługę certyfikowanych specjalistów ds. marketingu internetowego. W ramach kampanii prowadzimy kompleksowe działania, także wykraczające poza Adwords.

kompleksowa obsługa kampanii adwords:

 

AUDYT I OPTYMALIZACJA STRONY

Zanim rozpoczniemy kampanię reklamową, przeprowadzamy audyt Twojej witryny pod kątem użyteczności oraz optymalizacji konwersji. Sprawdzamy, czy pozyskany za pomocą reklam CPC użytkownik otrzyma wszystkie obiecane informacje i czy nie będzie miał problemu z nawiązaniem kontaktu lub dokonaniem zakupu.

 

KONFIGURACJA KAMPANII

Każdy klient zgłasza się do nas z innym produktem lub usługą. Za każdym razem dostosowujemy do jego indywidualnych potrzeb strukturę konta, podział budżetu dziennego oraz inne ustawienia. Na tym etapie dokonujemy profilowania lingwistycznego, a także tworzymy teksty reklam. Możemy również zaoferować dodatkową usługę stworzenia reklam graficznych do remarketignu Adwords.

 

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

Pierwsze dni każdej kampanii w sieci wyszukiwania są kluczowe. Poświęcamy jej wtedy wyjątkowo dużo czasu, aby szybko wyeliminować nieopłacalne słowa kluczowe i osiągnąć jak najwięcej kliknięć, jak najniższym kosztem. Jednym z elementów optymalizacji linków sponsorowanych Adwords jest przygotowanie listy słów wykluczających, które zapobiegają wyświetlaniu się reklam na słowa kluczowe niezwiązane z branżą.

 

STATYSTYKI I OCENA SKUTECZNOŚCI

Kolejnym krokiem jest założenie konta na Google Analytics, jeśli jeszcze go nie posiadasz. Gdy powstanie konto Adwords, połączymy je z GA. W panelu GA stworzymy także listę remarketingową, która może zbierać użytkowników jeszcze przed startem kampanii. Dzięki połączonym kontom GA i Adwords będziemy mogli badać konwersje, współczynnik odrzuceń, śr. czas odwiedzin i śr. liczbę przeglądanych podstron. To nieoceniona pomoc w optymalizacji Adwords.

Typy reklam adwords:

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: