Kampanie Facebook

Jeden z najskuteczniejszych kanałów promocji

Wiele możliwości i bogata baza odbiorców

 

Z mediów społecznościowych, w tym z Facebooka korzystają miliony użytkowników – Twoich potencjalnych klientów. Dotrzyj do nich za pomocą reklam, postów sponsorowanych i remarketingu, korzystając z oferty Facebooka dla firm.

Czy wiesz, że średnia wieku użytkowników Facebooka rośnie? To już nie jest medium dla młodzieży, ale ważny kanał biznesowy. Tak duży potencjał sprawia, że inwestycja w reklamy w tym kanale pozwala na pozyskanie klientów oraz budowę wizerunku marki. To także kanał, który buduje zaangażowanie i pozwala na dialog z odbiorcami oferty. Od lat prowadzimy z sukcesem kampanie reklamowe na Facebooku. Zobacz, co możesz zyskać, decydując się na marketing społecznościowy!

 

Dlaczego warto zdecydować się na promocję na Facebooku?

 

  • Kierowanie na dane demograficzne i lokalizację jest zwykle bardzo trafne – użytkownicy chętnie uzupełniają swoje profile zgodnie z prawdą.
  • Docierasz nie tylko do konkretnego użytkownika reagującego na reklamę, ale również do jego znajomych.
  • Koszt nawet kilkunastu groszy za kliknięcie, sprawia, że kampania jest stosunkowo niedroga.
  • Jednoczesne pozyskiwanie klientów oraz fanów na Facebooku, a w efekcie budowa wizerunku marki.
  • Możliwość wsparcia reklamą prowadzonych na profilu firmowym działań wizerunkowych.

 

 

Jeden kanał – wiele możliwości

Przekierowanie do witryny

Podstawową formą reklamy jest reklama z przekierowaniem bezpośrednio na stronę internetową firmy. Reklamy na Fb mają postać grafiki z polem tekstowym. Mogą być publikowane po prawej stronie widoku na Facebooku, w aktualnościach na komputerze oraz na urządzeniach mobilnych.

 

Zachęcenie do działania

Reklamy na Facebooku mogą promować wydarzenie, zachęcać do polubienia fanpage'a czy też skorzystania z aplikacji. To dobra forma promocji firmy na Facebooku na przykład przy organizacji konkursu lub wprowadzaniu okresowych wyprzedaży. Reklamy występują w formie aktualności lub komunikatów po prawej stronie.

Remarketing

Forma reklamy znana z Adwords, bazuje na liście użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej witrynę. Remarketing na Facebooku może być zastosowany również do własnej bazy odbiorców, np. do listy mailingowej lub teleadresowej. Takie działania świetnie wspierają marketing w social media, utrwalając przekaz marki.

Promocja postów

Posty, które potencjalnie mogą zachęcić użytkowników do polubienia strony lub skorzystania z oferty, warto promować. Odpłatnie Facebook pokaże post nie tylko fanom, ale również wybranej grupie odbiorców, zdefiniowanej po miejscu zamieszkania, wieku lub formie połączenia z fanpage'em (fan, znajomy fana lub użytkownik, który jeszcze nie polubił strony). Taka reklama firmy świetnie wspiera marketing na Facebooku, pozwalając poszerzyć zasięg prowadzonej komunikacji. 

 

widoczni oficjalnym partnerem google

Naszą skuteczność i jakość potwierdzają certyfikaty Google. Są one dla Ciebie gwarancją, że współpracujesz z profesjonalistami.

Poznaj historie sukcesu

20-krotna dynamika wzrostu sprzedaży.

Ponad 3500 fraz w czołówce wyników google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

W czołówce Google na wszystkie nazwy modeli oferowanych samochodów

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

3 razy więcej rezerwacji.

Ponad 9000 fraz w czołówce wyników Google.

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Aż 40% sprzedaży
z reklam Adwords

więcej

Sprawdź szczegóły

Sprawdź a szczegóły

Sprawdź pozostałe historie sukcesu

W marketingu internetowym przede wszystkim liczy się skuteczność w postaci pozyskanych konwersji.
Bo przecież kampanie, w które inwestujesz, muszą się opłacać.

Nasze kampanie Finansują się same

Wyślij zapytanie i sprawdź

Z nami będziesz w dobrym towarzystwie: